Posted on Leave a comment

Geologia di Pumice Indonesiana

Pumice For Horticulture

Pumice o pumice hè un tipu di roccia chì hè di culore chjaru, cuntene una scuma fatta di bolle cù pareti di vetru, è hè generalmente chjamatu vetru vulcanicu di silicate.

Sti rocci sò furmati da magma acidicu da l’azzione di eruzzioni vulcaniche chì ejectanu materiale in l’aria; dopu sottumette u trasportu horizontale è accumule cum’è roccia piroclastica.

Pumice hà altu proprietà versiculari, cuntene un gran numaru di cellula (struttura cellulare) per via di l’espansione di a spuma di gas naturale cuntenuta in questu, è si trova in generale cum’è materiale soltu o frammenti in breccia vulcanica. Mentre i minerali cuntenuti in a pumice sò feldspar, quartz, ossidiana, cristobalite è tridimite.

A pomice si trova quandu u magma àcitu s’eleva à a superficia è subitu entra in cuntattu cù l’aria esterna. A spuma di vetru naturale cù / gas cuntenuta in ellu hà l’uppurtunità di scappà è u magma si congela di colpu, a pomice esiste generalmente cum’è frammenti chì sò espulsi durante eruzioni vulcaniche chì varienu in grandezza da ghiaia à massi.

La pomice si trova comunemente come fusione o scorrimento, materiale sciolto o frammenti in breccia vulcaniche.

Pumice pò ancu esse fatta da u riscaldamentu di l’ossidiana, perchè u gasu scappa. Riscaldamentu realizatu nantu à l’ossidiana da Krakatoa, a temperatura necessaria per cunvertisce l’ossidiana in pomice hà una media di 880oC. A gravità specifica di l’obsidiana chì era urigginariamente 2,36 hè cascata à 0,416 dopu à u trattamentu, per quessa, flota in l’acqua. Questa petra pumice hà pruprietà idrauliche.

U pumice hè un biancu à grisgiu, giallu à rossu, tessitura vesicular cù taglia di orifiziu, chì varieghja in relazione à l’altri o micca à una struttura scorched cù orifizii orientati.

Calchì volta u pirtusu hè chinu di zeolite / calcite. Questa petra hè resistente à a rugiada congelata (frost), micca cusì igroscòpica (succhia l’acqua). Ha proprietà di trasferimentu di calore bassu. Forza di pressione trà 30 – 20 kg / cm2. A cumpusizioni principali di minerali silicati amorfi.

Basatu nantu à u modu di furmazione (disposizione), a distribuzione di a dimensione di particella (fragmentu) è u materiale d’origine, i dipositi di pumice sò classificati cum’è seguente:

Subzona
Sub-acqua

Ardante novu; vale à dì dipositi furmati da u flussu horizontale di gasi in lava, risultatu in una mistura di frammenti di diverse dimensioni in una forma di matrice.
Risultu di ri-depositu (redepositu)

Da a metamorfosi, solu i zoni chì sò relativamente vulcanici anu depositi ecunomichi di pomice. L’età geologica di sti dipositi hè trà u Terziariu è u presente. I vulcani chì eranu attivi durante questa età geologica includenu a periferia di l’Oceanu Pacificu è a strada chì porta da u Mari Mediterraniu à l’Himalaya è dopu à l’India orientale.

I rocci simili à l’altri pumici sò pumicite è cinder vulcanicu. Pumicite hà a listessa cumpusizioni chimica, origine di furmazione è struttura di vetru cum’è pumice. A diferenza hè solu in a dimensione di particella, chì hè più chjuca di 16 inch di diametru. U pumice si trova relativamente vicinu à u so locu d’origine, mentri a pumicite hè stata trasportata da u ventu per una distanza considerableu, è hè stata dipositata in forma di accumulazione di cendra fine o cum’è sedimentu di tufu.

A cinder vulcanica hà frammenti vesiculari rossi à neri, chì sò stati dipositati durante l’eruzione di roccia basaltica da eruzioni vulcaniche. A maiò parte di i dipositi di cinder si trovanu cum’è frammenti di lettu cònicu chì varienu da 1 inch à parechji inch di diametru.

Potenziale di Pumice Indonesianu

In Indonesia, a prisenza di pumice hè sempre assuciata cù una seria di vulcani Quaternari à Terziari. A so distribuzione copre l’area di Serang è Sukabumi (West Java), l’isula di Lombok (NTB) è l’isula di Ternate (Maluku).

U putenziale di dipositi di pumice chì anu significatu ecunomicu è riserve assai grande sò in l’isula di Lombok, West Nusa Tenggara, Ternate island, Maluku. A quantità di riserve misurate in a zona hè stimata in più di 10 milioni di tunnellate. In l’area di Lombok, a splutazioni di pumice hè stata realizata dapoi cinque anni fà, mentre chì in Ternate a splutazioni hè stata fatta solu in u 1991.

Leave a Reply

Your email address will not be published.